Utbyggnad av liftsystemen i Vemdalsfjällen

Vad händer uppe med Skicluben? Verkar som Bräjks avvecklar sitt engagemang
Högst oklart. Jag läste om det på deras sociala medier. Det finns även en artikel i tidningen Härjedalen, dock kommer jag inte åt artikeln då jag inte prenumererar just nu.

Det kom precis glädjande nyheter från Skistar. Säsongen öppnar i slutet av november med mindre skidtest, julmarknad och November kalaset!

Högst oklart. Jag läste om det på deras sociala medier. Det finns även en artikel i tidningen Härjedalen, dock kommer jag inte åt artikeln då jag inte prenumererar just nu.
Läste just artikeln, de har dock bara svarat tidningen skriftligt att de väljer att satsa på Bräjks istället, så ingen mer info alltså.

På Ski clubs hemsida står att information om restaurangen kommer inom kort, samt att de söker personal till restaurangen. Så någon form av mat borde det ju rimligen bli där även i vinter, även om det då inte är Bräjks som driver det.

Senast ändrad:
Såg Hovde Hotell på Skistars Vemdalensida och påminns om hur jäkla lyckat Skalets by är.
Det är så man ska bygga en skidort.
Ska åka dit en helg i vinter bara för att bo där. Och åka lite såklart. :)

Såg Hovde Hotell på Skistars Vemdalensida och påminns om hur jäkla lyckat Skalets by är.
Det är så man ska bygga en skidort.
Ska åka dit en helg i vinter bara för att bo där. Och åka lite såklart. :)

Man kanske skulle ta och boka in Hövde hotell när det är November kalaset. Så man kan dansa halva natten till E-Type och Da Buzz och minnas 90-talets tonårstid! 😱😜

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp