Klistermärkerna på New Era kepsar

1117

Ny medlem
Tjena. Jag har nyss köpt en New Yankees och funderar på ifall jag ska spara klistermärkerna som sitter på eller ta bort dem. Av någon anledning så verkar ganska många ha kvar dem på kepsen men personligen så tycker jag inte det är något vidare snyggt men samtidigt vill man ju "följa modet". Ska man ha kvar dem eller inte?

Ha det som du själv tycker är snyggast. Trött på folk som vill se ut som alla andra när man själv inte gillar det.

Senast ändrad:
Som sagt sa jag att jag inte tyckte det var direkt snyggt, men jag sa inte heller att jag tyckte det var fult så då går jag efter vad alla andra tycker.

Horse-E sa:
Ha det som du själv tycker är snyggast. Trött på folk som vill se ut som alla andra när man själv inte gillar det.
Mjoo. Det är klart att man ska klä sig som man själv tycker är snyggt, det gör jag. Men samtidigt så köper man ju inget som man vet alla tycker är skitfult utom en själv. Det är ju faktist för de andra man klär upp sig. Ifall man skulle leva helt isolerad från människor skulle man inte bry sig så mycket om hur man ser ut.

ArvidL2 sa:
Horse-E sa:
Mjoo. Det är klart att man ska klä sig som man själv tycker är snyggt, det gör jag. Men samtidigt så köper man ju inget som man vet alla tycker är skitfult utom en själv. Det är ju faktist för de andra man klär upp sig. Ifall man skulle leva helt isolerad från människor skulle man inte bry sig så mycket om hur man ser ut.
HAHAHAHAHAHAHHAHA, varför inte köp nåt som alla tycker är fult om man själv gillar det? det spelar väl ingen roll om dina polare tycker att dina nya keps med klistermärken är ful? du ska väl gilla den?

cingston sa:
ArvidL2 sa:
Horse-E sa:
HAHAHAHAHAHAHHAHA, varför inte köp nåt som alla tycker är fult om man själv gillar det? det spelar väl ingen roll om dina polare tycker att dina nya keps med klistermärken är ful? du ska väl gilla den?
Tjejerna ;)

Nää men som sagt är det viktigt att man själv tycker det är snyggt, men för mig är det lika viktigt vad andra tycker.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp