Kilen
Ny medlem
Dax för nya pjäxor...tips mottages tacksamt
Mina gamla Lange har nu gjort sitt...har nu börjat lura på nya ersättare. Jag har de senaste 10-15 åren i stort sett bara åkt offpist och sett pisten som "transport". Säsongen som gick så blev jag dock övertalad att köpa ett par Hendryx Purple Haze och därmed återupptäcktes pisten igen "till viss del". Pjäxorna som jag sneglat lite på är Salomon Ghost eller Gun...finns det nånn som testat dessa eller har några andra att rekommendera?
Visste inte riktigt hur mycket jag skulle skriva...här kommer lite mer info:
Normal fot bredd, 70kg, 172cm. När det gäller åkstil så skulle jag nog säga teknik går före kraft för min del i de flesta fall nu för tiden, utom när jag får en hel bergsida för mig själv...då är det stora svängar i full fart som gäller. I och med inköpet av PH förra året så har det väl även blivit lite carving svängar mellan offpiståken... Som du ser på mina siffror så är jag ingen basketspelare direkt...men styrka och skidrutin finns det gott om.
Visste inte riktigt hur mycket jag skulle skriva...här kommer lite mer info:
Normal fot bredd, 70kg, 172cm. När det gäller åkstil så skulle jag nog säga teknik går före kraft för min del i de flesta fall nu för tiden, utom när jag får en hel bergsida för mig själv...då är det stora svängar i full fart som gäller. I och med inköpet av PH förra året så har det väl även blivit lite carving svängar mellan offpiståken... Som du ser på mina siffror så är jag ingen basketspelare direkt...men styrka och skidrutin finns det gott om.
Senast ändrad: