Ang. Stickers (klistermärken)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

LIND

Ny medlem
Tjena!

Har kollat runt i forumet om diverse Stickers-trådar men utan resultat, Folk skriver att det är bara och maila runt till olika företag(en).

Jag har mailt till junkyard,hollywood,skistore men blivit nekad av skistore och inte fått svar av respektive två.
Så därför skriver jag till er på freeride och letar seriösa svar och tips! Därför om ni har tips på företags-sidor t.ex Oakley, Salmon, K2, Armada osv. Skriv gärna!

Tack på förhand, Oskar!

Senast ändrad:
Jag skrev till K2 ( ung. en A4) om hur stokad jag var på deras nya bindningar samt feedback på egenskaperna hos bindningarna. Nästa vecka så hämtade jag en låda med stickers som K2 hade skickat mig som tack.

Vissa företag bryr sig rejält om sina kunder och då skickar de lite klibbor till de som skriver en feedback.

(OBS, åker inte på K2 längre)

SverigeTomten sa:
Jag skrev till K2 ( ung. en A4) om hur stokad jag var på deras nya bindningar samt feedback på egenskaperna hos bindningarna. Nästa vecka så hämtade jag en låda med stickers som K2 hade skickat mig som tack.

Vissa företag bryr sig rejält om sina kunder och då skickar de lite klibbor till de som skriver en feedback.

(OBS, åker inte på K2 längre)
Bör kanske visa lite mer intresse för att jag vill ha just deras dekaler då? :)

jag tror det finns en stooooooooooooooor tråd om detta som heter bara "klistermärken"

Dirty-T sa:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=46114 tog 2 jävla sekunder...
Eftersom det bara tog 2 sek för dig, så slapp jag ju leta som en dåre då jag inte hittade denna tråd.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp