Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Sista utvägen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PierreL" data-source="post: 500291" data-attributes="member: 90258"><p>Fick lite bilder på den för någon dag sedan. Såg helt okey ut.</p><p>Ringde på Custom X'en och den fanns kvar men skulle troligen bli hämtad samma dag av en annan. Killen har inte hört av sig med varken bilder eller samtal så jag utgår ifrån att den blev såld.</p><p>Åkte idag till Bromma Skidsport i syfte att skaffa boots men kom hem med fler prylar. Burton Ruler boots, Burton Deuce 162W bräda och Custom bindningar. Känns helt klart som ett bra köp trots att jag överskred min budget ganska rejält, men det har jag nog igen i slutet.</p><p></p><p>Edit: Testade att spänna fast mig i bindningarna och brädan, känns som att Custombindningarna flexar ganska rejält i sida, aldrig märkt detta tidigare på någon bindning, ska det vara så? Måste förresten tacka för tipsen jag fick tidigare på begagnade brädor!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PierreL, post: 500291, member: 90258"] Fick lite bilder på den för någon dag sedan. Såg helt okey ut. Ringde på Custom X'en och den fanns kvar men skulle troligen bli hämtad samma dag av en annan. Killen har inte hört av sig med varken bilder eller samtal så jag utgår ifrån att den blev såld. Åkte idag till Bromma Skidsport i syfte att skaffa boots men kom hem med fler prylar. Burton Ruler boots, Burton Deuce 162W bräda och Custom bindningar. Känns helt klart som ett bra köp trots att jag överskred min budget ganska rejält, men det har jag nog igen i slutet. Edit: Testade att spänna fast mig i bindningarna och brädan, känns som att Custombindningarna flexar ganska rejält i sida, aldrig märkt detta tidigare på någon bindning, ska det vara så? Måste förresten tacka för tipsen jag fick tidigare på begagnade brädor! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Sista utvägen!
Tillbaka
Topp