Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scratch BC vs. Mad trix Mojo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="falkom" data-source="post: 110798" data-attributes="member: 48004"><p>Tjenare! Jag undrar hur Scratch BC och Mad Trix Mojo är jämfört med varandra.</p><p>Jag har bara provat Scratch skidorna men är sugen på ett par mojo.</p><p>Jag åker mycket puder, ganska mjuk snö oftast eller så hoppar jag. </p><p>Vilken skida passar bäst till offpist och vilken skida passar bäst till att hoppa med eller vilken skida tycker ni är bättre att välja om man mixar hopp med offpist? Är de nån skildnad när de gäller vikten på skidorna och sånt?</p><p>bara allmänt..berätta gärna om vad ni tycker om skidorna och hur de beter sig i offpist.. eller pist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="falkom, post: 110798, member: 48004"] Tjenare! Jag undrar hur Scratch BC och Mad Trix Mojo är jämfört med varandra. Jag har bara provat Scratch skidorna men är sugen på ett par mojo. Jag åker mycket puder, ganska mjuk snö oftast eller så hoppar jag. Vilken skida passar bäst till offpist och vilken skida passar bäst till att hoppa med eller vilken skida tycker ni är bättre att välja om man mixar hopp med offpist? Är de nån skildnad när de gäller vikten på skidorna och sånt? bara allmänt..berätta gärna om vad ni tycker om skidorna och hur de beter sig i offpist.. eller pist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scratch BC vs. Mad trix Mojo
Tillbaka
Topp