Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Scott Mission
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohnJohn313" data-source="post: 238756" data-attributes="member: 69432"><p>Jag har varit sugen på att köpa ett par Scott Santiago Mission ett tag nu. Satt och kollade runt lite och fann ett par som bara heter Scott Mission 06/07. Vad är det för skillnad på dessa och finns Scott Santiago Mission i 06/07?</p><p></p><p>Har även kollat lite på sport-conrad.de men "han" verkar inte ha dessa. Har för övrigt inte hittat ngn som säljer dem. Vart kan jag få tag på dem till lägst pris?</p><p></p><p>Jag väger 75 kilo och är 178 cm lång. Tycker om att åka off-pist då jag oftast håller till i Kittelfjäll.</p><p></p><p>Funderar på dessa skidor:</p><p></p><p># Stöckli TT Stormrider</p><p># Dynastar Pro</p><p># Völkl Mantra</p><p># Scott Mission/Scott Santiago Mission</p><p></p><p>De enda jag testa av dessa är Scott Santiago Mission och de tyckte jag var riktigt bra. Någon som har åsikter kring de andra kontra Scott?</p><p></p><p>Vad bör jag ha för längd? Är långt ifrån fulllärd off-piståkare men tycker att det är sjukt roligt.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnJohn313, post: 238756, member: 69432"] Jag har varit sugen på att köpa ett par Scott Santiago Mission ett tag nu. Satt och kollade runt lite och fann ett par som bara heter Scott Mission 06/07. Vad är det för skillnad på dessa och finns Scott Santiago Mission i 06/07? Har även kollat lite på sport-conrad.de men "han" verkar inte ha dessa. Har för övrigt inte hittat ngn som säljer dem. Vart kan jag få tag på dem till lägst pris? Jag väger 75 kilo och är 178 cm lång. Tycker om att åka off-pist då jag oftast håller till i Kittelfjäll. Funderar på dessa skidor: # Stöckli TT Stormrider # Dynastar Pro # Völkl Mantra # Scott Mission/Scott Santiago Mission De enda jag testa av dessa är Scott Santiago Mission och de tyckte jag var riktigt bra. Någon som har åsikter kring de andra kontra Scott? Vad bör jag ha för längd? Är långt ifrån fulllärd off-piståkare men tycker att det är sjukt roligt. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Scott Mission
Tillbaka
Topp