Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eeeemil" data-source="post: 179068" data-attributes="member: 43317"><p>det var i val d'isere för 2år sedan. det hade snöat hela dagen och det var max 3m sigt. jag var påväg hem, backen var uppkörd så att det var som en puckelpist, det svänger in en äldre dam framför mig och jag var tvungen att vejja, jag kommer lite utanför där få hade kört och får upp en väldigt hög fart, utan att tänka på det så svänger jag in i pisten och mitt på en puckel, flyger okontrolerat 3-4m och landar med staven hälften på mina googels och andra halvan under, fick en rejäl svullnad och kunde inte titta med det ögat på över 1 vecka.</p><p></p><p>Men det värsta av allt var att staven blev jätte böjd :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eeeemil, post: 179068, member: 43317"] det var i val d'isere för 2år sedan. det hade snöat hela dagen och det var max 3m sigt. jag var påväg hem, backen var uppkörd så att det var som en puckelpist, det svänger in en äldre dam framför mig och jag var tvungen att vejja, jag kommer lite utanför där få hade kört och får upp en väldigt hög fart, utan att tänka på det så svänger jag in i pisten och mitt på en puckel, flyger okontrolerat 3-4m och landar med staven hälften på mina googels och andra halvan under, fick en rejäl svullnad och kunde inte titta med det ögat på över 1 vecka. Men det värsta av allt var att staven blev jätte böjd :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp