Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Favoritlift?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 473593" data-attributes="member: 32948"><p>Ryska uttjänade enstols-sittliftar där liftskötaren förklarar att man får enbart åka varannan stol, annars riskerar vajern trilla ner. </p><p>Smäller som f*n i knävecket när man ska hoppa på, tar tre evigheter innan man är uppe, och så är sitsen så härligt fast och fin. </p><p>Det är grejjer det... </p><p></p><p>Annat är det med de här förbaskade äggliftarna. Går aldrig att sätta fast fetingarna på utsidan, är svårt att komma in i fanskapet. Dels för att den rör sig hela tiden, men främst för att jag är så fantastiskt bredaxlad... </p><p></p><p>Skulle vilja slå ett slag för en tidigare icke nämnd lift. Den är verkligen helt fantastisk! Har provat den grundligt och har bara gott att säga om den. Den tar dig vart du än önskar, får plats i ryggsäcken, du slipper köa, och den är nästan gratis. Monteras i de flesta fall under skidorna. Ja, ni vet säkert vad jag pratar om; fickhelikoptern!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 473593, member: 32948"] Ryska uttjänade enstols-sittliftar där liftskötaren förklarar att man får enbart åka varannan stol, annars riskerar vajern trilla ner. Smäller som f*n i knävecket när man ska hoppa på, tar tre evigheter innan man är uppe, och så är sitsen så härligt fast och fin. Det är grejjer det... Annat är det med de här förbaskade äggliftarna. Går aldrig att sätta fast fetingarna på utsidan, är svårt att komma in i fanskapet. Dels för att den rör sig hela tiden, men främst för att jag är så fantastiskt bredaxlad... Skulle vilja slå ett slag för en tidigare icke nämnd lift. Den är verkligen helt fantastisk! Har provat den grundligt och har bara gott att säga om den. Den tar dig vart du än önskar, får plats i ryggsäcken, du slipper köa, och den är nästan gratis. Monteras i de flesta fall under skidorna. Ja, ni vet säkert vad jag pratar om; fickhelikoptern! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Favoritlift?
Tillbaka
Topp