Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Croft reseutbildning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yusie_chou" data-source="post: 103380" data-attributes="member: 48300"><p>YuSie Chou på TV4 här, jag FINNS! Men jag är inhoppare som reporter på fyran, så alla har inte koll på att jag finns här. Fråga efter nyhetsreceptionen eller dagchefer nästa gång ni söker nån på fyrans nyheter, eftersom det är många i omlopp och alla har som sagt inte koll på alla. </p><p></p><p>Jag har gjort ett inslag som kommer gå på tv4 Sthlm ikväll 18.05, möjligen även i tv4 Mitt, dvs Sundsvallsområdet. </p><p></p><p>Ärendet med Croft Reseutbildning är polisanmält av flera, de är skyldiga DN 58 000 i annonskostnader, förundersökning inledd och åklagare inkopplad.</p><p></p><p>MVH</p><p>YuSie Chou</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yusie_chou, post: 103380, member: 48300"] YuSie Chou på TV4 här, jag FINNS! Men jag är inhoppare som reporter på fyran, så alla har inte koll på att jag finns här. Fråga efter nyhetsreceptionen eller dagchefer nästa gång ni söker nån på fyrans nyheter, eftersom det är många i omlopp och alla har som sagt inte koll på alla. Jag har gjort ett inslag som kommer gå på tv4 Sthlm ikväll 18.05, möjligen även i tv4 Mitt, dvs Sundsvallsområdet. Ärendet med Croft Reseutbildning är polisanmält av flera, de är skyldiga DN 58 000 i annonskostnader, förundersökning inledd och åklagare inkopplad. MVH YuSie Chou [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Croft reseutbildning
Tillbaka
Topp