Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Croft reseutbildning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Em_son" data-source="post: 103364"><p>För er som har tillgång till Sundsvalls Tidning, kommer ett reportage imorgon om just det här. Finns också på internet såklart. Jag har valt att vänta med att betala in till efter den 28(som faktiskt är en fredag!?), skulle det visa sig vara seriöst får man lösa betalningen i efterhand. Men som det är nu ser det ju inte ljust ut....</p><p></p><p>Största anledningarna till att jag är misstänksam just nu är att företaget är skyldig Mora tidning 50 000kr i annonskostnader, och Sundsvalls tidning 9000 kr. Om det hade varit endast 20 som var antagna- så stämmer inte matematiken alls. För 20 gånger 2850 kr, täcker inte ens i närheten det. Varför vilja gå minus på ett företag för? Och sedan är den här felipe endast 24 år. Mycket tveksam till att man hunnit skaffat sig en bra erfarenhet av branschen vid den åldern....</p><p></p><p>Som nystartat företag är väl det sista man vill ha skulder...eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Em_son, post: 103364"] För er som har tillgång till Sundsvalls Tidning, kommer ett reportage imorgon om just det här. Finns också på internet såklart. Jag har valt att vänta med att betala in till efter den 28(som faktiskt är en fredag!?), skulle det visa sig vara seriöst får man lösa betalningen i efterhand. Men som det är nu ser det ju inte ljust ut.... Största anledningarna till att jag är misstänksam just nu är att företaget är skyldig Mora tidning 50 000kr i annonskostnader, och Sundsvalls tidning 9000 kr. Om det hade varit endast 20 som var antagna- så stämmer inte matematiken alls. För 20 gånger 2850 kr, täcker inte ens i närheten det. Varför vilja gå minus på ett företag för? Och sedan är den här felipe endast 24 år. Mycket tveksam till att man hunnit skaffat sig en bra erfarenhet av branschen vid den åldern.... Som nystartat företag är väl det sista man vill ha skulder...eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Croft reseutbildning
Tillbaka
Topp