Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Frontier VS Seven?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KB" data-source="post: 67846" data-attributes="member: 15116"><p>Det är två helt olika brädor.. </p><p>Frontier är en gammal modell som jag tror ursprungligen härstammar från Johan Olofssons modell.. Den är ganska styv, schysst som fan i offpisten och bara bränna pist med.. men jag skulle inte vilja ha den som enda bräda.. </p><p></p><p>Seven däremot är ju en riktigt sladdrig sak som man ska åka park med, jag tror den är för mjuk om du vill ha kontroll, åka fort och kunna ligga på ordentligt i svängarna, inte tillräckligt vridstyv för att uppfylla kriterierna du lägger upp..</p><p></p><p>Fråga om du får provåka frontieren, då vet du om du gillar den, om inte, kolla efter en annan bräda (inte seven)</p><p></p><p>Ciao</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KB, post: 67846, member: 15116"] Det är två helt olika brädor.. Frontier är en gammal modell som jag tror ursprungligen härstammar från Johan Olofssons modell.. Den är ganska styv, schysst som fan i offpisten och bara bränna pist med.. men jag skulle inte vilja ha den som enda bräda.. Seven däremot är ju en riktigt sladdrig sak som man ska åka park med, jag tror den är för mjuk om du vill ha kontroll, åka fort och kunna ligga på ordentligt i svängarna, inte tillräckligt vridstyv för att uppfylla kriterierna du lägger upp.. Fråga om du får provåka frontieren, då vet du om du gillar den, om inte, kolla efter en annan bräda (inte seven) Ciao [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Frontier VS Seven?
Tillbaka
Topp