Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bandit B2 el. B3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Luuuthman" data-source="post: 168939" data-attributes="member: 23029"><p>det beror ju lite på vad du ska ha skidan till. kör du övervägande offpist ja då kan du ju lute dig åt B3 kör du 50/50 så kanske b" är ett bättre alternativ. </p><p>sen tycker jag att du ska ha minst kroppslängd på skidan. 174 funkar för B2an B#an ska vara lika lång om inte lite längre. </p><p>nu utåg rjag ifrån att du är förhållandevis duktig, ananrs är det klar att du kanske vil lha kortare skidor. men om du vill ha B2 eller B3 så ska du nog vara duktig nog att välja en längre skida ändå, så jag föreslår ett par i kroppsläng eller snäppet länger. då får du mer stabilitet och mer yta at stå på.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Luuuthman, post: 168939, member: 23029"] det beror ju lite på vad du ska ha skidan till. kör du övervägande offpist ja då kan du ju lute dig åt B3 kör du 50/50 så kanske b" är ett bättre alternativ. sen tycker jag att du ska ha minst kroppslängd på skidan. 174 funkar för B2an B#an ska vara lika lång om inte lite längre. nu utåg rjag ifrån att du är förhållandevis duktig, ananrs är det klar att du kanske vil lha kortare skidor. men om du vill ha B2 eller B3 så ska du nog vara duktig nog att välja en längre skida ändå, så jag föreslår ett par i kroppsläng eller snäppet länger. då får du mer stabilitet och mer yta at stå på..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bandit B2 el. B3
Tillbaka
Topp